جواب های تقریبی یک معادله انتگرال منفرد با هسته های کوشی در ربع صفحه

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه فرمول های صریحی برای جواب معادله انتگرال منفرد با هسته های کوشی در ربع صفحه معرفی می شوند. سپس، چندجمله ایهای چبیشف و ژاکوبی برای بدست آوردن جواب های تقریبی این معادله به کار می روند. روش کار در این مقاله به این صورت است که ابتدا تابع تحلیلی بخشی را در نظر می گیریم و با توجه به فرمول های sokhotski_plemelj و با جایگذاری در معادله مشخصه به مسأله با مقدار کرانی می رسیم و این مسأله را حل می کنیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

ارایه جواب تحلیلی برای معادله کوشی-ریمان با شرایط مرزی غیر موضعی در ناحیه نصف ربع اول

مسایل مقدارمرزی مختلف برای معادلهٔ کوشی-ریمان با شرایط مرزی غیرموضعی در ناحیه های گوناگون در صفحه از طرف مؤلفین بحث و بررسی شده است. در این مقاله ابتدا با استفاده از جواب اساسی معادلهٔ الحاقی کوشی ریمان شرایط ضروری محاسبه می شوند. سپس با استفاده از شرایط ضروری و با استفاده از جواب های تحلیلی مسئله های قبلی، جواب تحلیلی معادلهٔ کوشی ریمان در ناحیه نصف ربع اول ارایه می شود.

متن کامل

جواب یک مساله سهموی در ربع صفحه

یک مساله رسانش گرمایی معکوس را وقتی که داده‏ ها را در ‎ x=1 داشته باشیم‏‏، در نظر می گیریم. این مساله یک مساله سهموی کناره ای نامیده می شود و به شدت بد وضع است. روش های استانداردسازی تیخونف و فوریه توسعه یافته اند، اما این روش‏ ها شامل مرز ابتدایی برای جواب ها در انتخاب پارامترهایشان هستند. یک مرز تخمینی بزرگ باعث ایجاد نتایج عددی نامناسب می شود. در اینجا رده دیگری از رو ش ‏های تکرار نیز برای ج...

15 صفحه اول

الگوریتمی ساده برای حل عددی معادله انتگرال ولترا با هسته منفرد ضعیف

روش های زیادی برای حل عددی معادلات انتگرال وجود دارد. در این مقاله یک روش عددی ساده با استفاده از تبدیل فازی، برای حل عددی معادله انتگرال با هسته منفرد ضعیف ارائه شده است. در پایان نیز با ارائه سه مثال موثر بودن روش پیشنهادی بررسی گردید. در تمامی محاسبات و نمودارها از نرم افزار متمتیکا استفاده شده است.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تبریز

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023